22. joulukuuta 2016

Olen yhä mukana!

Aupa, olen yhä täällä!

Ei, en ole vielä lopettanut tai kuollut mihinkään. Blogia ei olla hylätty tai keppihevosia unohdettu. Nyt syksyllä on vaan ollut vähän kaikenlaista ja sit ei oo ollut mitään syytä päivitellä, paitsi jatkuvaa "kuulumisia" "olen elossa" "en ole vielä lopettanut". Oikeasti viimeisen kahden vuoden ajan postaukset ovat sisältäneet vain tyhjänpäiväistä selostusta siitä kuinka olen elossa. Älkää vielä peljätkö, tästäkin tulee ihan samanlainen postaus. Jippii!

Jos joku on muistanut minua ja pohtinut, että olenko enää mukana piireissä, niin olen. Heikosti, mutta olen. Tällä hetkellä valmistan yhtä mustaa karvakoulukasaa myyntiin, ja siitä tulee ilmoitus Instagramiin, @kaarentalli, ja tänne blogiin, sekä ehkä foorumille. Hepo on tehty samalla kaavalla kuin Rasu, joka muuten lähettää terveisiä. Toin sen inspiraationlähteeksi huoneeseeni ja nyt sitä inspistä ja motivaatiota alkaa itseasiassa jopa tulla. Olisi mahtava saada tämä blogi pyörimään ja myyntitoiminta sen mukana. Olisin semmonen käsityöläishiirunen ruudun takana postailemassa siitä miten hevoset valmistuu. (ei onnistu) Mutta haaveilla saa.

Päivitin taas vähän sivuja, esim. oma esittelyni sai taas uudet kuvat ja selostukset joita voitte käydä tutkailemassa.

Eipä tainnut muuta olla. Taas roskapostaus, mutta pakko oli ilmoittaa kansalle ettei tätä paikkaa olla ainakaan vielä hylätty!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mielelläni vastaan kommentteja, ja vastailen kysymyksiin jos niitä tulee. Muistathan asiallisen käytöksen.