12. huhtikuuta 2016

Niin mitä miulle kuuluu?

Kirjoitusmotivaatio ei ole kovin korkealla, joka näkyy blogipostauksien harvassa tulotahdissa ja muutenkin sosiaalisessa mediassa vähentyneestä aktiivisuudesta.
 Koulu on ollut hyvin väsyttävää, ja talmi- helmikuun olen joutunut raahaamaan itseäni silmät ummessa ylös sängystä herätyskellon soidessa. Onneksi nykyisin sisäinen kello herättää miut ihan hyvin ja pirteänä ennen herätyskelloa vaikka nukuttuja tunteja saattaisikin olla vähemmän kuin mitä vietän koulussa pulpetin äärellä. Mutta toisaalta kun koulu loppuu ja olen bussissa, olen niin väsynyt että melkein voisin nukahtaa.

Meillä on nyt kaikenmoisia projekteja meneillään, vaikka en niitä olekaan yhtään jaksanut edistää. Keppihevostelemaan en ole jaksanut mennä, ja ridakentällä on yhä parkkeerattuna yksi ylimääräinen auto joka vie loputkin ratsastustilasta. Blogiin en ole kirjoitellut valokuvapuutteen ja koneen epätoiminnan takia. Saan uuden koneen tällä viikolla, mitä luultavammin, joten siitä ei tarvite sitten enää sen jälkeen murehtia.
(C) Jalla - ratsastan Jallan ponilla Läskillä
Olen helmikuussa ja maaliskuussa käynyt Jallalla Karjaalla vähän morjenstamassa, kun olen nyt tämän vuoden puolella huomannut että sosiaalisuuteni on mennyt sille tasolle, etten kavereita ole nähnyt yli puoleen vuoteen. Olen myös alkanut huomata huolestuttavaa terveyden heikkenemistä sairastumalla vähän liian usein, ja urheilutulokset vain laskee.
En ole tulossa SM-kisoihin, kun ilmoittautumiset ja kaikki olivat niin epäselviä ja Jallan kanssa pohdittiin, että kuinka paljon huvittaa mennä änkeemään sinne väkijoukkoon. Tyydytään siis vaan katselemaan Instagramin SM-spämmejä.

Anyway, tällainen postaus tuli kirjoitettua ilmoittaakseni olemassaolostani ja esittääkseni olevani hiukan aktiivisempi. Pistän alle hiukan kuvia todisteeksi siitä että olen ratsastanut aiempien kuukausien aikana.
Copyt Jallalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mielelläni vastaan kommentteja, ja vastailen kysymyksiin jos niitä tulee. Muistathan asiallisen käytöksen.