22. lokakuuta 2015

Harmaa myytiheboli

Hejsan!
Miten on teidän koulunne edennyt? Mitä olette puuhailleet viimeaikoina?
Miulla on syysloman jälkeen alkanut uusi jakso, joka on huomattavasti rankempi kuin edellinen. Olen tälläkin viikolla nukkunut joka yö vain kuusi tuntia.

Työpöytäkoneeni on taas alkanut temppuilemaan, ja olen nyt aloittanut varmuuskopioimaan tiedostoja sisäiseltä kovalevyltä ulkoiselle. Kuvat olivat vieneet aivan järjettömästi tilaa koneelta, ei ihme että tykkää ladata välllä kesken pelaamisen. Anyways, kirjoitan nyt sitten miniläppärilläni, joka on jotain seitsemän vuotta vanha. Seitsemän ja puoli vuotta? Ehkä jopa kahdeksan tai yhdeksän..
Ei takerruta siihen, valmiiksi kuollut postaustahtini ei taida tässä muuttua nyt suuntaan eikä toiseen. En ole ratsasellut vanupolleillani, enkä oikein ole ommellutkaan niitä. Tämäkin postaus piti postata jo kuukausi sitten.
Asia koskee viimeisintä valmistunutta myyntihevosta. Värinä on hiirakko. Kangas on perus polarfleeceä, ja harjalanka 7 veljestä. Herasilmät, uusi kaava.
Onnistui mielestäni hyvin, ja olen tämän hevosen ulkonäköön hyvin tyytyväinen. Ne, ketkä seuraavat miuta instagramissa, ovatkin jo nähneet kyseisen yksilön kuvat.



Nyt on hevostenkin teko jäänyt, mutta pian, seuraavien viikkojen aikana yritän saada erään suunikon polarfleecehevosen valmiiksi, ja valmistettua tukikankaan liitokset yhdessä ompeluvaiheessa olevasta velboahevosesta. Kahngas on lähtenyt kupruilemaan ja irtoilemaan, ja pitäisi käydä läpi vielä kerran silitysraudalla.


Olen jopa aloittanut joululahjojen tekemistä. Olen neulomassa äidille vilttiä, ja siinä työssä menee aikaa. Muitakin lahjoja olen jo suunnitellut, innoissani olen niitä toteuttamassa.
Onko teillä alkanut jo joulusuunnitelmien toteuttaminen? Aiotteko pitää joulukalenteria?

2 kommenttia:

  1. Suloinen ponotus!
    Itse en ole vielä alkanut joulusuunnitelmia toteuttamaan, mutta suunnitellut olen kovasti! Joulu on vaan niin ihanaa aikaa vuodesta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia.
      Joulu on kieltämättä tunnelmallista aikaa, mutta edelliset päivät ovat aina hirveän stressaavaa.

      Poista

Otan mielelläni vastaan kommentteja, ja vastailen kysymyksiin jos niitä tulee. Muistathan asiallisen käytöksen.