26. maaliskuuta 2015

Blogiin päivitys, josta tärkeää tietoa.

Heissan!
Olen päättänyt tehdä perusteelliset päivitykset keppihevosblogin ja Kaaren tallin sivujen kanssa.
Moni onkin jo varmasti huomannut selvän eron sivujen puolella, ja kyllä näkee että ollaan remontissa.
Pitkään olen miettinyt, alkaisiko tekstiä tulla enemmän itselleni uudistetun blogin myötä. Nyt aion sitten kokeilla. Blogi menee siis piilotetuksi vähäksi aikaa. Kaaren tallin nettisivuille tulee luultavasti aktiivista informaatiota remontin suhteen, so don´t you worry.
Mutta haluaisin myös kysyä teidän mielipidettänne. Jaksatteko te odottaa? Haluatteko että pidän blogin auki remontin aikana? Riittääkö jos listaan vain blogissa tapahtuvista muutoksista nettisivuille?
Nyt teillä on valta olla mukana tässä päätöksessä. Mitä erityisesti toivotte minun muuttavan? Kuinka paljon haluatte minun muuttavan, vai pitäisikö poistaa kaikki postaukset ja alkaa alusta?
Arvostaisin paljon, paljon ja vielä kerran; paljon jos kommentoisitte minulle mielipiteenne.
Ottakaa esille ne kaikista pienimmätkin asiat jotka teitä häiritsevät.
Kiitos ja kumarrus, näkemisiin!
Tuuva

4 kommenttia:

  1. Pidä piilossa blogi niin on yllätys, ja odotan, hyvää kannattaa odottaa :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, entä onko ideoita tai toiveita muutoksen suhteen?

      Poista
  2. Blogi piiloon! Sitte näkee helpommin muutokset:)

    VastaaPoista

Otan mielelläni vastaan kommentteja, ja vastailen kysymyksiin jos niitä tulee. Muistathan asiallisen käytöksen.